Followers

Thursday, November 20, 2014

take a break

Assalamualaikum.




Alhamdulillah.. today went well! But anyhow, having the butterflies symptom really interrupt my day! Huhu. Right now i am in the mood of doing nothing. Hehe next week saya 'ponteng' seminggu. Yeay! But still kena settle kan sume assignments and tasks dulu before taking a break. Phew! Saya belum list kan lagi task task yang menunggu dateline. Sure terbeliak mata nanti kalau dah list kan sume sekali. Berlambak i tell you. Harap harap dapat disiplin kan diri untuk siapkan semua tu before going back to reality next two week. 


Saya ingat nak cabut gitu je tapi fikir fikir balik kang daripada prof bising tanya satu kelas tentang kehilangan saya, baik la saya bagitau dia dulu. So selasa hari tu after kelas family counseling, saya terus jumpa prof nak bagitau ketiadaan saya minggu depan. Nasib baik prof seorang kaunselor, jadi dia tak tanya lebih lebih la. Just bagitau ada family matter je dia faham and okay. Alhamdulillah. 


Jadi saya mesti dan wajib siapkan semua assignment, study for presentation, and so on sebelum tiba nya hari kompang di palu. Kalau tak nanti habis la. Itu tak siap, ini tak siap....serabut pulak kepala nanti bila back to reality. Disember punye schedule memang dari sekarang dah full and packed! Mudah mudahan la semuanya berjalan lancar seperti yang dirancangkan. Untuk elak daripada keserabutan bulan Disember tu yang semua tasks yang bertulis mesti kene setel kan dulu. Sebab yang bakal menanti pulak lepas tu, program la, interview la, video taping la. Semoga Allah bantu . 







P/s: dan apa yang bermain dalam fikiran saya sekarang ni, saya tak pasti sama ada masih adakah lagi 20 Disember untuk tahun ni?




Thank you for reading. Toodles~



No comments: