Followers

Friday, November 7, 2014

my november

Assalamualaikum..




Howdy! My life today agak hectic sikit. Eh bukan sikit. Actually too hectic jugak la..saya dah try nak spend time untuk tulis blog, tapi ada je benda - benda yang menghalang. Huhu apa kan daya. Kerna ku hanya manusia biasa.. ^_^


Lately saya tak berapa nak energetic sangat sebab penat . Penat dengan kelas, assignments, study, presentation, dengan my little business lagi...pheww.. memang penat. tapi inilah hidup saya sekarang. Ini yang saya pilih. So kena la jugak tempuh dengan sabar. Mula - mula dulu mase belaja first degree lagi, memang dah berniat dah nak sambung belajar. Berazam sungguh -sungguh nak buat master. Sekarang bila dah sambung , baru saya tahu kepayahannya. Ya Allah, kuatlah hambaMu ini. 


Jangan salah faham. Bukan menyesal tapi saya sebagai manusia biasa kadang - kadang mengeluh jugak sebab penat. itu je. Cuma penat. Setiap orang ada jalan hidup yang berbeza. Terpulang pada kita macam mana nak harunginya. Kalau masih ada lagi readers kat blog ni, doakan la saya berjaya ye! Sebenarnya mata dah sangat mengantuk sebab tido pukul 3.30 pagi tadi setelkan assignment. Tapi belum bole nak tido lagi sebab tu la jenguk blog tersayang kejap..

Orite. Toodles!





Thank you for reading.

No comments: