Followers

Thursday, June 2, 2011

saya dah cuba.

salamun 'alaik.

moshi moshi.

blog ni, dah lama ditinggal. sangat lama tak menaip. tahu kenape? sebab terlalu banyak yang nak diluah sampai tak terungkap oleh kata-kata. banyak tempat dimampir, banyak orang ditemukan, banyak benda dilalui, banyak cerita yang tersimpan.....dalam semua nya, ada hati yang terluka. maafkan saya.

it's june already. cepat nye masa berlalu. huh. kadang-kadang pernah terlintas, kalaulah saat itu, waktu terhenti, akan saya perbetulkan semuanya. keadaan bertukar ceria dan semua orang gembira. tiada hati yang perlu terluka. tapi tu semua tak mungkin akan berlaku. tak akan boleh. cubalah macam mane pun, tak mungkin akan boleh. sebab kita tak mungkin boleh puaskan hati semua orang.....percayalah, saya dah cuba.

jadi, maafkan saya.




p/s ; hijau itu indah. saya suke.

No comments: