Followers

Friday, November 18, 2011

berat.


assalamualaikum.








dear darlings, update hari ni mungkin bukan satu entry yang boleh bagi korang ceria dikala kebosanan melanda, dan tersinggah pula ke blog saya. awal - awal lagi saya dah beritahu bahawa ini adalah personal blog saya. dan apa - apa yang saya kongsikan disini adalah apa yang saya rasa dari hati. anda mungkin suka atau mungkin juga rasa nak muntah bace entry - entry saya. terpulang pada pendapat masing - masing. kepada yang sudi singgah, terima kasih banyak - banyak sebab buat saya happy.


saya pernah berazam nak update entry hari - hari. tapi tak pernah terlaksana. sebab banyak yang saya nak kongsi tentang hari - hari bermakna dalam hidup saya. kebelakangan ni terlalu banyak perkara berlaku yang membuat kan saya banyak berfikir tentang diri sendiri. i had gone through a terrible day. God knows how i feel. dugaan, cabaran dan ujian yang datang buat saya jadi lebih matang. tapi kadang - kadang saya tak mampu nak hadapi semuanya sendiri. lucky, i still got my family, my friends, my dear blog, and you guys. 


saya tahu, sebenarnya Allah sedang menjawab doa saya. saya selalu minta untuk ditingkatkan kesabaran dalam diri. maka Allah turunkan ujian ini untuk saya. saya terima segalanya dengan tenang. Alhamdulillah. but sometimes i feel like i'm not as strong as i thought i was. saya tak kuat. tapi saya tau tak ada apa yang mampu saya buat bila semuanya dah tertulis. what ever it is life's must go on. Allah knows best. saya tahu Allah lebih tahu apa yang terbaik buat saya.




no one ever said it would be this hard . (flooding with tears..)



thank you darlings for reading this .

2 comments:

rini syufini kamal said...

yes dear..Allah knows every single things..don't be sad.... be strong ya....
i knows it's hurt..........................hadapi ujian ni ye....luv aziey....

aziey nasrudin said...

thank you dear